Plööh. Ihan ei suunnitelmat tälle päivälle ole vielä toteutuneet, kodin siivous on kesken. Sain sentään hoidettua megatiskit. <3 Oikeastaan ei edes haittaa vaikken tänään saisi siivottua loppuun, olisipahan sitten useammaksi päiväksi touhuamista.

Vähän on levoton olo, lähinnä raha-asioiden takia. Kela ei ole vielä tehnyt kansaneläkepäätöstä eli sieltä ei mahdollisesti ole ensi kuussa tulossa rahaa. Lisäksi mulla on ensi viikolla edessä vuokrasopimuksen uusiminen ja asumistuki täytyy hakea uusiksi eli sitäkään ei ole ihan heti tulossa. :E En oikein tiedä miten järkkään asiat mutta on sitä ennenkin nihkeistä tilanteista selvitty.

Oon jotenkin ärsyyntynyt Tyyppiinkin taas. Tutustuin Tyyppiin siis internetseissä joskus 2004 mutta suostuin tapaamaan hänet vasta parisen vuotta sitten. Sen jälkeen se onkin sekoitellut mun päätä, tai no, kai mä itse olen pään sekoittelusta vastuussa kun vähän väliä napsahtaa järki poikki. En oikein tiedä mistä meidän suhteessa on kyse ja se hämmentää mua. Ei me olla parisuhteessa muttei myöskään "pelkästään" ystäviäkään. Emmä tiedä mistä on kyse. Tykkään tyypistä kuitenkin kovastipaljon. Mutta tosiaan, laitoin maanantaina aamulla Tyypille viestin mihin se ei reagoinut ollenkaan ja mä vedin tottakai herneen nenään vaikkei viesti edes vastausta kaivannut. :D  Noh, nyt sitten itsekseni muhin ärsyyntymisissäni. Kyllä tää ohi menee mut mua riepoo kunkun. Yleensäkin se että on tunteita on todella hiostavaa ja pelottavaa. Oon useamman kerran ilmoittanut Tyypille että en halua enää olla missään tekemisissä sen kanssa kun on iskenyt paniikki ja sitten perunut sanani... Fiksua toimintaa enkä kyllä oikein tiedä miksi Tyyppi sietää sitä multa?

Oon viimeksi maanantaina puhunut ihmisille. Tai no, kyl mä irkissä oon jauhanut mutta se on eri asia kuin olla ihmisten seurassa. Seuraavan kerran olen ihmisten seurassa viikonloppuna kun menen vahtimaan veljen lapsia. Aika vähän on loppujen lopuksi live kontaktia ihmisten kanssa. Siitä saan kyllä syyttää itseäni aika pitkälti. Kotoa lähteminen on vaan niin vaikeaa. Missasin viime viikonloppuna hyvän ystävän synttäribileetkin kun ahdisti niin etten saanut mentyä sinne. Siellä olis ollut monta ihmistä joita en tunne ja kaikkea kauhiaa.

Mut joo, vois alkaa touhuamaan jotain kämpän kuntoon saamisjuttuja.